min helg

fredag: utgång med molle, blev kvar med pernilla & co dock! satte mig på knutan och bytade skor, sen promenerade jag hem genom stadsparken helt själv. gick till preem och träffade guus & lalle, köpte bullar för 80:- med nicco. alla gick hem till oss sen. ante kom vid halv sju på morgonen, var vakna hela natten så att säga! gick ner i stan vid tio med guus, lalle och ante. kvart över tolv tog vi tåget till påarp och softade hos molle! dem badade, sen vilade alla på studsmattan, åkte hem, somnade, åt, utgång!

lördag: var ju vaken hela natten så blev inget "vaknade", utan var hemma från påarp vid fem? la mig i soffan med min laptop och däckade, vaknade vid halv tio, smsar lite, köper kinamat med nicco och sen drog jag ner till crom och mötte my hoes!

söndag: har duschat och ska snart möta pernilla, vi ska ner i stan och träffa fidde och musse. sen påarp?


som ni ser orkar jag inte skriva typ värsta novellen, så det blev lite förkortat!


Kommentarer
Terese säger:

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-02 | 18:19:25
Bloggadress: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback